۱۵:۲۳:۲۷ - دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانش آموختگی نخستين دانشجوي دكتراي بازاريابي دانشگاه يزد
دانش آموختگی نخستين دانشجوي دكتراي بازاريابي دانشگاه يزد
اين پایان‌نامه كه در پي بررسي و شناخت علل اجتماعي – فرهنگي ناپايداري برندهاي ايراني است با ارائه مفهوم جديدي با عنوان “عناصر مقوم ميراث برند” الگويي بومي و متناسب با جامعه ايران را ارائه کرده است.


اين پایان‌نامه كه در پي بررسي و شناخت علل اجتماعي – فرهنگي ناپايداري برندهاي ايراني است با ارائه مفهوم جديدي با عنوان “عناصر مقوم ميراث برند” الگويي بومي و متناسب با جامعه ايران را ارائه کرده است.

تبليغات
بانک پاسارگاد