۲:۴۲:۵۳ - پنج شنبه ۶ دی ۱۳۹۷
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مهم‌ترین عنصر قدرت در دنیا روابط عمومی است
مهم‌ترین عنصر قدرت در دنیا روابط عمومی است
عضو شورای اسلامی شهر میبد گفت: مهم‌ترین عنصر قدرت در دنیا رسانه است و رسانه یعنی روابط عمومی. در تمام دنیا روابط عمومی یک ابزار مهم بازاریابی است.

به گزارش گروه استانهای خبرگزاری آنا از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری یزد، سومین نشست هماندیشی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی معاونتها، مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری یزد به میزبانی شهرداری میبد برگزار شد. در این نشست انسیه فلاح عضو شورای اسلامی شهر میبد گفت: در تمام دنیا روابط عمومی یک ابزار مهم بازاریابی و خدمات است و عنصر ارتباط با جامعه محسوب میشود و نقش اصلی را ایفا میکند. وی افزود: نقش روابط عمومی به دو بخش درونسازمانی و برونسازمانی تقسیم میشود که مسئولیت ما در مرحله نخست ایجاد نگرش و دید مثبت در افراد است، درواقع شناخت، برقراری ارتباط با مخاطبان و انتقال پیام به شکل صحیح وظیفه روابط عمومی است. عضو شورای شهر میبد با عنوان اینکه ارتباط عنصری است که اگر به آن توجه نشود، سازمان پیشرفت نمیکند، اظهار کرد: مهمترین عنصر قدرت در دنیا رسانه است و رسانه یعنی روابط عمومی. در ادامه علیرضا آزادمنش نیز درخصوص تعامل بین شهر جهانی یزد و شهر میبد گفت: روز پنجم آذر ۱۳۹۷ براساس اعلام شورای جهانی صنایعدستی، پس از بررسیهای انجام گرفته، شهر میبد بهعنوان شهر جهانی زیلو معرفی شد. عضو شورای اسلامی شهر میبدافزود: پساز حضور ارزیابان شورای جهانی صنایعدستی در شهرستان میبد و بازدید از ظرفیتهای این شهرستان در زمینه زیلو، این شهرستان بهعنوان شهر جهانی زیلو انتخاب شد. آزادمنش در ادامه از همه کسانی که در ارتباط با ثبت جهانی زیلو فعالیت کردند، تشکرو تصریح کرد: هنر صنعت زیلو که صنعتی سیار محسوب میشود و به عنوان اقتصاد محلی کاملاً پویاست، برای ثبت جهانی عزم ملی میطلبید. وی اظهار کرد: بدون تردید روابط عمومیها بهعنوان کانون مهم از نظام ارتباطی و اطلاعرسانی نقش تعیینکنندهای در افزایش آگاهیهای عمومی جامعه و فرهنگسازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارند. عضو شورای شهر میبد خاطرنشان کرد: امروزه یکی از مهمترین و حساسترین وظایف روابطعمومیها در بعد برونسازمانی، برقراری ارتباطی صحیح و اندیشمندانه برپایه عقل و خرد با رسانههای جمعی است و در واقع یکی از مهمترین ابزارها برای اینکه هدف، مقصود اصلی و جان کلام گزارشها را به سمع و نظر مخاطبان برساند، همانا روابط عمومیها هستند. موضوع ارزیابی روابط عمومی برتر مجموعه شهرداری یزد و مسائل جاری در دستور کار این نشست هماندیشی قرار گرفت. انتهای پیام/۴۱۰۳/خ
منبع :: http://ana.ir

تبليغات
بانک پاسارگاد