۱۰:۱۶:۱۸ - چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۸ نکته ضروری برای حفاظت از خود در استفاده رسانه‌های اجتماعی
۸ نکته ضروری برای حفاظت از خود در استفاده رسانه‌های اجتماعی
به گزارش ایسنا، پلیس فتا سعی دارد با شیوه‌های مختلف آموزشی مردم را نسبت به آسیب‌ها و تهدیدات این حوزه آگاه سازد به همین منظور در این گزارش نسبت به معرفی هشت نکته کلیدی برای حفاظت از خود در برابر آسیب‌های رسانه‌های اجتماعی در فضای مجازی پرداخته است. سهیم بودن در مسئولیت و آگاهی از […]

به گزارش ایسنا، پلیس فتا سعی دارد با شیوه‌های مختلف آموزشی مردم را نسبت به آسیب‌ها و تهدیدات این حوزه آگاه سازد به همین منظور در این گزارش نسبت به معرفی هشت نکته کلیدی برای حفاظت از خود در برابر آسیب‌های رسانه‌های اجتماعی در فضای مجازی پرداخته است.

سهیم بودن در مسئولیت و آگاهی از این که هر چیزی که بر روی هر رسانه اجتماعی قرار می‌گیرد باید برای تمام شنوندگان عمومی مناسب باشد حتی اگر برای مصرف شخصی باشد و توجه به این نکته که شما نماینده خود و شرکتتان هستید تمام رفتارهای آنلاین مرتبط به حساب کاربری شما باید طبق استانداردهایی که بوسیله کارمندتان تنظیم شده مورد تایید باشد دو مورد حفاظتی در استفاده از رسانه اجتماعی است.

توجه به این موضوع که هر آن چیزی که بر روی سایت قرار می‌دهید می‌ماند اگر یکبار مطلبی پست شود پاک کردن آن بطور کامل غیرممکن خواهد بود. قبل از پست گذاشتن واکنش های بالقوه به کلمات، تصاویر و یا فیلم‌ها را در نظر بگیرید،‌از دیگر نکات حائز اهمیت در این حوزه است.

مراقب بودن در هنگام انتشار مطالب مختلف از دیگر گزینه‌های حفاظتی است چرا چون رسانه اجتماعی می‌تواند خطوط بین اطلاعات شخصی و حرفه‌ای را نامشخص کند بنابراین مطمئن شوید که اشتباهاً هیچگونه اطلاعات محرمانه‌ای نباشد .

اطلاعات شخصی را نگه دارید اطلاعات مخاطبان حرفه‌ای شما برای کلاهبرداران ماهری که به دنبال راهی نفوذی به شرکت های بزرگ را دارند بسیار ارزشمند است. زمانیکه شک دارید هیچ اطلاعات شخصی به افرادی که در زندگی واقعی به خوبی نمی‌شناسید ندهید .

در برنامه‌های سفر احتیاط کنید مجرمان به دنبال کارمندانی هستند که در سفر کاری یا تعطیلات هستند. تا تمام شدن سفرتان از بحث کردن درباره سفر با دیگران دوری کنید .

وقتی فرستنده را نمیشناسید؟ پاسخ ندهید. با توجه به اینکه آپشن‌های رسانه‌های اجتماعی در حال تکثیر شدن می‌باشند بنابراین هکرهای بدذات از فرصت‌های خود استفاده می‌کنند. اگر پیامی از یک منبع ناشناس دریافت کردید بهترین راهکار رد کردن و حذف کردن آن پیام یا پیشنهاد است .

حساب‌های کاربری مجزا، پسوردهای مجزا استفاده از پسورد یکسان برای ورود به تمام رسانه‌های اجتماعی‌تان ممکن است راحت باشد اما اگر برای هر رسانه اجتماعی یک پسورد متفاوت و طولانی برای زمانیکه یکی از آنها دزدیده یا هک شود ایمن‌تر خواهد بود .

تبليغات
بانک پاسارگاد